People Link Vilnius € 2200 – 3200 gross
Klientų aptarnavimas
Patalpinta: prieš 4 mėn.

Mūsų klientas – tarptautinė įmonė, finansinių paslaugų centras, kuris šiuo metu į savo naujai formuojamą komandą kviečia prisijungti Klientų aptarnavimo vadybininką (-ę) darbui Vilniuje.

PAGRINDINĖS POZICIJOS ATSAKOMYBĖS:

  • Kasdienė komunikacija su didžiausiais įmonės klientais ir santykių su jais palaikymas (Tavo klientai būtų gerai pasaulyje žinomi, Skandinavijos šalyse, Vokietijoje bei UK veikiantys smulkaus, vidutinio, stambaus verslo klientai ir finansinės institucijos);
  • Kliento “on-boarding” proceso valdymas: po-pardaviminis kliento aptarnavimas, sutartų pardavimo sąlygų įgyvendinimo užtikrinimas ir kliento konsultavimas dėl teikiamų paslaugų;
  • Iškilusių klausimų ar techninių trikdžių (lėšų valdymo srityje) operatyvus sprendimas, glaudžiai bendradarbiaujant su kitais skyriais ir komandomis (IT, Pardavimų, Teisės ar kitais);
  • Dalyvavimas kuriant ir apsibrėžiant naujai kuriamo padalinio darbo taisykles bei procedūras, siekiant automatizuoti procesus ir sumažinti dokumentacijos kiekį.

ŠIOJE POZICIJOJE JUMS PADĖS:

  • Ne mažesnės nei 2 metų darbo patirtis klientų aptarnavime arba pardavimuose (darbo patirtis finansų srityje – privalumas);
  • Gebėjimas greitai suprasti ir operatyviai reaguoti į kompleksines užduotis kylančias tarp skirting komandų;
  • Labai gerų anglų kalbos įgūdžių (tiek raštu, tiek žodžiu);
  • Gebėjimas palaikyti ir puoselėti gerus santykius su klientais bei teikti kūrybiškus ir lanksčius sprendimus jiems.

ĮMONĖ JUMS SUTEIKS:

  • Skandinavišką darbo aplinką, kuri įkvepia ir yra atvira idėjoms, iniciatyvoms;
  • Draugišku tarpusavio santykiu ir bendradarbiavimu paremtą darbo kultūrą, kuri kartu skatina kiekvieną komandos narį tobulėti asmeniškai ir sudaro sąlygas siekti karjeros galimybių organizacijos struktūroje;
  • Noras mokytis – įmonės vertybė. Kasdien įmonė bendradarbiauja su mentoriais ir kolegomis, spręsdami iššūkius bei dalindamiesi patarimais ir patirtimi;
  • 1 mėnesio laiko trukmės mokymų programą, po kurios galėsi drąsiai jaustis bendraujant su įmonės  klientais;
  • Motyvuojantį atlygį (2200 – 3200 EUR prieš mokesčius) ir patrauklų papildomų naudų paketą (sveikatos draudimas, papildoma 1 atostogų diena, premijos, kita).

KANDIDATAVIMAS

Siųskite CV su nuoroda „Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) (lėšų valdymo sritis)“  el. paštu daiva@peoplelink.lt. Konfidencialumą garantuojame. Informuosime kandidatus, patekusius į kitus atrankos etapus.

Klauskite mūsų