

KOMPANIJA
„Think Light“ kuria vertę savo inovatyviais sprendimais gyvenamąsias ir biurų patalpas paverčiant į išmanias lengvai valdomas erdves. Kompanija kuria Protingo namo sprendimus, kuriuose derinamos šviesos, mikroklimato ir kitų funkcijų valdymas. Vykdant kiekvieną projektą ypatingas dėmesys yra skiriamas projektų racionalumui, kokybei bei kliento poreikių išpildymui.
DARBO POBŪDIS
Prekių užsakymai ir atidavimai:
- Komunikuoti su nuolatiniais užsienio ir Lietuvos tiekėjais išlaikant gerą santykį
- Greitai reaguoti į komandos narių pateiktus užsakymus, įvertinti jų kokybę ir laiku bei pagal grafiką planuoti prekių užsakymus
- Esant prekių vėlavimui, informuoti atsakingus asmenis ir ieškoti galimybių vėlavimų išvengti
Užtikrinti efektyvią sandėlio ir transporto veiklą:
- Betarpiškai bendrauti su sandėliu priimant bei atiduodant prekes, užtikrinti prekių judėjimą
- Organizuoti transportą atsižvelgiant į projektų terminus bei grafikus
- Optimizuoti sandėliavimo bei transporto kaštus
REIKALAVIMAI
- Bent 2 metų logistikos/importo/ tiekimo vadybininko (-ės) darbo patirtis
- Geros anglų kalbos žinios raštu ir žodžiu (naudosite bendraujant su tiekėjais)
- Dirbsite su skirtingais tiekėjais vienu metu, todėl prireiks organizuotumo, kruopštumo ir atsakingumo
ĮMONĖS VERTĖS
- Turėsite galimybę dirbti aukštos organizacinės kultūros įmonėje, kur darbuotojai yra vertinami ir kurių išlaikymui yra skiriamas didelis dėmesys. Dėl to įmonė nemažai investuoja į darbuotojų klimato gerinimą, suteikia mokymų galimybę bei sukuria kitas papildomas vertes darbuotojams
- Pozicijos atlygis 2000 – 2300 EUR bruto