People Link Website Remote, Visa Lietuva € 2475 - 3636 gross
HR, teisė, administravimas
Patalpinta: prieš 8 mėnesiai

Mūsų klientė yra konsultacinių įmonių grupė, įsikūrusi Bonoje (Vokietijoje) ir daugiau nei dešimt metų teikianti aukščiausio lygio verslo valdymo paslaugas. Grupės specializacija apima strateginius pokyčius įmonėse ir didelių IT projektų įgyvendinimą. Komandą sudaro patyrę profesionalai, kurie įgyvendina efektyvias strategijas ir projektus naudojant Agile metodus. Įmonių grupė dirba su įvairaus dydžio įmonėmis, įskaitant vidutines įmones, didžiąsias korporacijas (tarp jų bankus ir didžiąsias draudimo bendroves) bei klientus iš Silicon Valley. Kompanija yra vienos didžiausių Agile konferencijų Vokietijoje „Scrumtisch Bonn” organizatorė ir rėmėja.

Šiuo metu ieškome Vadovo asistento/-ės, kuris prisijungtų prie komandos, kurioje skatinamas kūrybingumas ir bendradarbiavimas.

POZICIJOS TIKSLAS užtikrinti efektyvų vadovo darbo veiklos planavimą ir  dalyvavimą įvairiose projektų valdymo veiklose.

KITOS ATSAKOMYBĖS:

  • Užtikrinsi vidaus administracinių ir organizacinių procesų valdymą: dokumentų rengimas, susitikimų organizavimas, kelionių planavimas ir išlaidų valdymas.
  • Užtikrinsi sklandų vadovo darbą: planuosi vadovo laiką, padėsi su įvairiomis užduotimis (prezentacijų ruošimas, ataskaitų rengimas ir pan.), derinsi ir koordinuosi vadovo susitikimus, kitas rutinines užduotis bei tam tikrų projektų valdymą.
  • Užtikrinsi  sklandų ryšį su vidaus ir išorės vadovais dėl įvairių projektų ir užduočių.
  • Turėsi galimybę įnešti savo indėlį į finansinių ir darbo užmokesčio ataskaitų rengimą.
  • Organizuosi tyrimus ir rengsi ataskaitas bei reikalingą medžiagą klientų pristatymams.
  • Esant poreikiui teiksi pagalbą projektų komandoms: atliksi administracines užduotis susijusias su projektų planavimu ir valdymu.

KOMPANIJA SIŪLO:

  • Lankstumą: nuotolinis darbas, pritaikomas pagal tavo poreikius (gali būti dirbas ne pilną darbo dieną).
  • Unikalią patirtį: dirbsi tarptautinėje aplinkoje, vienoje komandoje su vienais geriausių Vokietijoje Agile ir verslo konsultacijų ekspertais bei galėsi prisidėti prie įvairių projektų bei tarptautinių korporacijų pokyčių.
  • Įkvepiančią komandą ir puikią įmonės kultūrą: bendradarbiavimas ir skaidrumas yra svarbiausios vertybės.
  • Gerą jumoro jausmą turinčius vadovus ir neformalią darbo atmosferą, kur visi komandos nariai lygiaverčiai.
  • Vadovo palaikymą: konstruktyvus ir ambicingas vadovas taps tavo mentoriumi, skatinančiu pokyčius ir augimą.
  • Mokymosi galimybes: dalyvavimas įvairiuose išoriniuose ir vidiniuose įmonės mokymuose.
  • Patrauklų atlyginimo paketą: 1500 – 2200 eur (netto) + premijos už veiklos rezultatus.
  • Dalyvavimą įmonės renginiuose.

TIKIMĖS, KAD TU:

  • Turi vadovo asistentės (-o), vadybinės ar organizacinės darbo patirties
  • Finansų srities supratimas ar išsilavinimas – didelis privalumas
  • Laisvai kalbi ir rašai anglų k. (papildomai – vokiečių k. būtų privalumas)
  • Moki vokiečių k. (puikiai skaitai ir rašai)

Klauskite mūsų